miercuri, 7 ianuarie 2009

Despre mersul la sala, coafor si alte lucruri nimicitoare

N-am inteles niciodata de ce shopping-ul este considerat de semenele de acelasi gen, fun. Pentru mine e o corvoada. De cand intru in magazin simt o iritare ce sfarseste doar prin goana de la locu’ faptei. Scenariile din SF-uri in care toti humanoizii sunt imbracati identic imi par extrem de tentante.
Shopping-ul tarsait nu poate fi intrecut decat de vizita la un coafor, unde ma simt obligata la o conversatie la care, recunosc cu umilinta, nu iau nota de trecere. Ma uit stupefiata in jur si vad cum toata lumea se pupa cu toata lumea, faptic sau doar declarativ. Eu raman intr-o crispare a muschilor si o incercare disperata de a zambi. Tuturor.

Dar sa tratez anul nou cum se cade. Cu majuscule, de exemplu.

Anul asta o sa ma duc la sala si o sa fiu fata (de) salon!
Postarea asta e doar o reminiscenta a anului trecut.

Dragi prieteni, virtuali ori imaginari, la multi ani!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Exista un aspect pozitiv deloc de neglijat. Relaxarea. Momente in care te simti ca o regina, sau cel putin asa ar trebui. Dincolo de aspectul "fun" gandeste-te ca te destinzi, mintea se goleste de ganduri. Muschii, pielea se relaxeaza. Aici este un loc unde nu conteaza ca ai 16, 20, 30 sau 40 de ani. Nu trebuie sa fie o corvoada, nici mersul la sala, nici la coafor. Nu trebuie sa faci asta ca sa fii in trend. Nici macar nu "trebuie". Desigur, nu vine de la sine, dar, daca esti convins ca acele momente sunt doar ale tale, pentru tine, nu ezita sa fii "egoista" si sa ti le dedici. Vei arata nu numai mai "coafata" dar si mai luminoasa. Vei radia energie si asta se va vedea. Mai gandeste-te ca facand asta poti sa "rupi" putin rutina de zi cu zi. Rutina despre care cineva imi spunea ca poate sa duca la Rugina si, in final, la Ruina. Totul depinde de atitudine.

Anca spunea...

Ştii ce repede te obişnuieşti?
Eu am fost prima oară la pedichiură de nevoie, aveam burta maaaare şi nu mai puteam să-mi tai unghiile la picioare. Dar mi-a plăcut masajul, călcâiele tratate cu tot felul de mirodenii, unghiile care apoi se vedeau igienice, civilizate, din sandale, că acum nu mai pot trăi fără pedichiură. Doar vara, când se vede din sandale sau papuci.
La manichiură îmi propun să ajung la o dată pe lună şi nu prea reuşesc, dar tot aşa, te simţi răsfăţată, îţi goleşti mintea de probleme, eventual mai şi bârfeşti cu manichiurista pe câte cineva.
Ei, cum ţi se pare?

Cati Necsulescu spunea...

Daca schimba programul la TV de pe Reumatica, promit sa le mai dau o sansa:)

Anca spunea...

Acum am vazut ca ai postat o poza de la complexul Bran :) Am fost si noi acolo! Ehe, unde sunt zapezile de altadata! :))